Hogyan működik az oldal?
A Print Fashion honlap grafikusok közösségét, és az egyedi ruhák tervezésének lehetőségét rejti. Az oldal platformot biztosít a grafikusoknak egyedi minták feltöltésére, melyek közül bárki kiválaszthatja saját ruhatára leendő darabjának designját. A grafikusoknak csak a minták tervezésére kell koncentrálni, minden más feladatot mi végzünk (nyomtatás, kiszállítás, ügyfélszolgálat, marketing).
Hogyan juthatok hozzá a rendelésemhez?
A megrendelt termékeket MPL futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád, illetve lehetőség van PostaPonti átvételre is a Csomagautomaták mellett több mint 2600 postán és 125 MOL kúton.
Hogyan léphetek veletek kapcsolatba?
Az oldal „Kapcsolat” menüpontja alatt találsz egy űrlapot, amelyen keresztül üzenhetsz nekünk. Emellett e-mailen ([email protected]) és telefonon (+36 30 574 7178) is elérhetőek vagyunk.
Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg webáruházként működünk és nincs lehetőség személyes vásárlásra.
Mi a teendő, ha nem megfelelő a termék?
Amennyiben a textil megsérül a szállítás során, lehetőség van a visszaküldésre. Ebben az esetben mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a tennivalókkal. Ezt megteheted az oldal „Kapcsolat” menüpontja alatt, illetve elérsz minket e-mailen ([email protected]).
Sajnos nem lett jó a méret. Mit tudunk tenni?
Mivel a rendelések egyedileg készülnek a kiválasztott színben és méretben, ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, a terméket cserélni nem tudjuk. Természetesen nekünk a vásárlóink elégedettsége az első, így ha szeretnéd kérni más méretben a termék elkészítését azt anyagárban el tudjuk neked készíteni újra. Kérjük ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben ([email protected]), hogy kollégáink a lehető legrövidebb időn belül kezelni tudják problémádat.
Milyen módon fizethetek?
A kiválasztott terméket banki utalással, bankkártyával vagy készpénzben az átvételkor is kifizetheted, valamint van lehetőség paypal fizetésre is. A rendelés során választhatod ki a számodra ideális lehetőséget, és ehhez csupán néhány kattintásra van szükséged.
A feltüntetett árak bruttó árak?
Igen! Minden terméknél a bruttó árat tüntettük fel, mely 27% ÁFA-t tartalmaz!
Miért érdemes hírlevélre regisztrálnom?
Mert elsőkézből, azonnal értesülhetsz legújabb akcióinkról, legújabb termékeinkről, illetve részt vehetsz nyereményjátékainkon, ahol értékes nyereményeket sorsolunk ki.
Hogyan mossam a pólót? Milyen előírásokat kell betartanom?
A ruhákat kifordítva mossuk (30 C-on) és kifordítva vasaljuk!
Tilos szárítógépbe tenni!
Milyen termékek rendelésére van lehetőség?
Az oldalon rövid és hosszú ujjú pólót, v-nyakú pólót, kapucnis és sima pulóvert, atlétát, tornazsákot/sportzsákot, párnahuzatot, vászontáskát is rendelhetsz. Természetesen lehetőséged van női, férfi és gyermek típusok közül választani nagy színválasztékban. A termékkínálatot folyamatosan bővítjük.
Mi jellemző a termékekre?
Az oldalon megrendelhető textilek tetszés szerinti méretben és színben rendelhetőek. Nagy számban találhatóak a raktárunkban, így garantáltan megtalálhatod a számodra ideális lehetőséget legyen az férfi, női vagy gyerek ruházat. Ezek a legtöbb esetben 100% pamut anyagúak, kivéve néhány pulcsit, amiknek 80% a pamuttartalma – de erről minden esetben tájékozódhatsz a termék oldalán a tulajdonságoknál.
Milyen nyomtatási módszert alkalmaztok?
A legmodernebb digitális textilnyomtatóval dolgozunk, ami kiváló minőségű nyomatot készít. A régebben alkalmazott rávasalható technikától a textil anyaga vastagabb és durvább lett, azonban ebben az esetben a festék közvetlenül a ruha szálait festi meg. Ennek köszönhetően a minta tartós lesz, az anyag pedig viseletre és fogásra is kellemes marad.
A grafikán lehet változtatni?
Nem, az oldalra feltöltött grafikát egyedül a készítője alakíthatja át. A rendelés során a termék színét választhatod ki, de a mintán nem lehet változtatni. Kivétel a saját mintáink esetében, ahol tetszőlegesen módosítható a szín és a szöveg is a legtöbb esetben. Ezzel kapcsolatban rendelés előtt mindenképpen írj egy e-mailt az [email protected] címre.
A termékek hátoldalára is kérhető a minta?
Igen, a grafika a termékek elejére, hátuljára, illetve mindkét oldalára egyaránt kérhető.
Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?
Rendszerünk automatikusan, a rendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem érkezik meg egy órán belül, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon!
Összevonhatom két egymás utáni rendelésem?
Természetesen, amennyiben nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldjük. A második rendelésnél a megjegyzés rovatban tüntesd fel, hogy egyben kéred a szállítást! Ha elfelejtetted beírni a megjegyés rovatba, kérjük jelzd ügyfélszolgálatunkon a lehető legrövidebb időn belül.
Bonyolult címre kérem a szállítást. Megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatban tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt, hogy megtalálja a megadott címet (pl. helyrajzi szám, kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítunk a futárszolgálatnak.
Egyedi megrendelést is vállaltok?
Természetesen! A meglévő minták mellett vállaljuk az egyedi igényeket is. Küldj egy képet vagy komplett grafikát, írd meg milyen szöveg legyen a terméken. Egyedi póló, pulcsi, párna, táska, tornazsák nyomtatását is vállaljuk saját ötleted alapján! Elképzelésedet küld el az [email protected] címre, rövid időn belül válaszolunk!
Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésről?
A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben ([email protected]) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz: +36 30 574 7178
Az is előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail nem a beérkezett levelek közé kerül, hanem a "spam" vagy a "promóciók" mappába. Kérlek ellenőrizd, némelyik e-mail szolgáltató áthelyezi a beérkező leveleket más mappába.
Átutalást választottam fizetési módnál. Mi a bankszámlaszám ahová utalhatok?
Név: Print Fashion Kft.
Bankszámlaszám: 11744151-20029047-00000000
Bank neve: OTP bank
Közlemény: a rendelésnél kapott azonosító
Miért nem találtam a csomagban a számlát?
A vásárló az ÁSZF elfogadásával beleegyezik, hogy a számlát részére elektronikus formátumban állítjuk ki. A számlát a vásárlásnál megadott e-mail címre küldjük. Amennyiben mégis papír alapú számlát szeretne kérni, ezt kérjük a megrendelésnél a "megjegyzés" rovatba beírni vagy jelezze felénk az elérhetőségünkön. Abban az esetben, ha az elektronikus számlát valamilyen oknál fogva nem kapta meg, kérjük azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak.
Ki tölthet fel grafikát az oldalra?
Bárki feltöltheti mintáját, aki regisztrál a honlapon. A legelső esetben egy szűrőn kell „átjutnia” a motívumnak, ami garantálja, hogy az oldalra kizárólag jó minőségű grafikák kerüljenek fel. Amennyiben az első megfelelő, a továbbiakban szabadon feltölthetőek a továbbiak, amik azonnal láthatóak lesznek a honlapon.
Miért töltsek fel grafikát?
Amennyiben a te grafikádat választja ki valaki, a termék után jutalékot kapsz. Tehát számodra ez egy kiváló bevételi lehetőség lehet, kezdetben kiegészítésként, de a későbbiekben akár fő bevételi forrásként is tekinthetsz rá.
Milyen összegű jutalék?
A jutalék kifizetésének két opciója van.
1. Cég / Egyéni vállalkozó esetében
Ha te magad cégként vagy vállalkozóként regisztrálsz, akkor számla ellenében kapod a kifizetést.
2. Magánszemély esetében
Ha magánszemélyként regisztrálsz az oldalra, akkor az eladott termékek esetében a saját könyvelőnk végzi a bérszámfejtést, és mi vállaljuk az adó és járulékok befizetését. Így te már egy leadózott fizetést kapsz meg, ami teljes egészében a tiéd.
Mindezek fényében a jutalék rendszere az alábbi táblázat alapján alakul:
Módosíthatom a termékek árát?
Nem. Minden terméknek fix ára van, nem módosítható. A termékeinket nem szeretnénk túlárazni, így előre beállított fix árak vannak. Így tudjuk garantálni, hogy minél többen vásárloljanak a mintáidból és ezáltal minél több bevételhez juss.
Hogyan követhetem nyomon az eladásokat? Hol láthatom mennyit kerestem?
Bejelentkezést követően a grafikus profilodban a pénzügyeknél láthatod az egyenlegedet. Itt lehetőséged van megtekinteni részletesen az értékesítéseket.
Milyen adatokra van szükség a kifizetéshez?
A regisztráció során csak az alapvető adataidat (felhasználói név, jelszó, elérhetőség) kell megadnod. Bejelentkezés követően korlátlan számban tölthetsz fel mintát az oldalra.
A kifizetéshez azonban további információkra is szükség van, hogy minden az előírásoknak megfelelően történhessen.
Ha Cég / Egyéni vállalkozásként regisztrálsz az oldalra, számla ellenében tudunk kifizetni.
Ha magánszemélyként regisztrálsz az oldalra, akkor a bérszámfejtéshez meg kell adnod az adataidat (név, születési név, születési idő, születési hely, anyja neve, lakcím, adóazonosító jel, taj szám). Amint összegyűlik a kifizetéshez szükséges minimális összeg, ezeket az adatokat ki kell töltened a profilodban.
Emellett számunkra e-mailben továbbíts egy kitöltött és aláírt adóelőleg nyilatkozatot – az ehhez szükséges formanyomtatványt itt töltheted le (az első oldalt kell kitölteni).
Hogyan történik a kifizetés?
A jutalék kifizetése banki átutalással vagy PayPal rendszeren keresztül lehetséges. A profilodban beállíthatod melyik fizetési típust szeretnéd.
Van a feltöltésnek vagy az eladásnak limitje?
Sem a feltöltés, sem az eladás nincs korlátozva.
Hogyan lehet feltölteni grafikát?
Az oldalon való regisztráció után az „Alkoss” menüpont alatt lehet feltölteni a grafikákat. Az egyes lépésekről találsz leírást, ami segíti a munkádat. A későbbiekben a saját profilodnál bármikor megtekintheted, szerkesztheted és törölheted az általad feltöltött mintákat.
Milyen formátumban tölthetem fel a grafikákat?
A mintákat nagy felbontású PNG formátumban töltsd fel. Egyéb képformátum feltöltése nem lehetséges. A PNG kép felbontása legalább 150dpi legyen, de a legjobb ha 300dpi. Nagy felbontású grafikát használj, minimum 1500 x 2000 pixel méretben. Ezt a nyomtatás során használjuk fel, éppen ezért a tökéletes hatás eléréséért érdemes minél nagyobb kiterjesztésben alkotni. A mintaszerekesztő ebből a PNG fájlból generálja le az összes termék előnézeti képét, ezért lehetőleg transzparens (átlátszó) háttérrel készítsd grafikáidat. A feltölteni kívánt fájl mérete maximum 60MB lehet.
Van korlátozás a színek használatában?
Nincs korlátozás. Digitális textilnyomtatónk képes bármilyen színben nyomtatni, akár színátmenetes grafikákat is fotó minőségben. Minimális színeltérés azonban előfordulhat.
Milyen mintát/grafikát tölthetek fel?
Bármilyen mintát feltölthetsz, de a minimum követelményeknek meg kell felelnie. Rossz minőségű kép és "gagyi" grafika esetén fenntartjuk a jogot az eltávolításra, ebben az esetben nem engedélyezzük a minta publikálását az oldalra! Kizárólag jó minőségű grafikát tudunk elfogadni, mivel a textilre nyomtatást is a grafikus által feltöltött fájlból készítjük el. A vásárlóinknak nem szeretnénk a rossz minőségű fájl miatt silány mintával elkészített textilt kiszállítani. A feltöltött minták elbírálásánál visszautasításra kerülhetnek azok, melyek felhasználásával a ÁSZF bármely rendelkezése sérül.
A partner biztosítja, hogy az általa feltöltött minták a törvényi szabályozásokkal összhangban vannak, különösen a fiatalkorúakra vonatkozó jogszabályokkal és nem ütközik büntetőjogi tilalomba. Bármilyen faji, vallási, nemzeti, nemzetiségi, nemi, politikai hovatartozást és lelkiismereti szabadságot sértő minták feltöltése tilos.
Mi az a Partnerbolt? Mi a különbég a Grafikus Profil és a Partnerbolt között?
Nyithatsz saját partnerboltot, így a partnerboltodban eladott minták után jutalékot kapsz. Csupán létre kell hoznod a saját partnerboltod a grafikus profilodban, amely felületet biztosít a saját vagy akár más grafikusok munkái számára. Te állíthatod be, hogy milyen minták jelenjenek meg saját partnerboltodban. Így akkor is kereshetsz pénzt ha nem vagy grafikus és nincsenek saját munkáid, jutalékot kaphatsz más grafikusok mintáinak eladásával is. Amennyiben grafikusként a mintáidat saját partnerboltodban értékesíted, a grafikus jutalék mellett a partnerbolt jutalékot is megkapod! A partnerbolt jutalékát és a grafikus jutalékot a mellékelt táblázatban találod.